Επίταξης συνέχεια

Μία απορία και μία ερώτηση μόνο. Οι πρώτοι που έλαβαν φύλλο πορείας ήταν οι απεργοί εργαζόμενοι στο Μητροπολιτικό Σιδηρόδρομο Αθηνών ή η συμπολιτευόμενη Αριστερά; Θα ακολουθήσουν μήπως οι «καταληψίες» φοιτητές, διοικητικοί υπάλληλοι, μέλη ΔΕΠ Πανεπιστημιακών Τμημάτων και ΕΠ ΤΕΙ –βλ. Σχέδιο Αθηνά-, οι … και, όταν έρθει η ώρα, οι ψηφοφόροι την ημέρα των εκλογών;

Σο Μι

Share:

σχετικά άρθρα