Ο Άγιος Βασίλης είναι ένας εξαγωγέας προϊόντων (παιχνίδια), με πελάτες (παιδιά) σε όλον τον κόσμο. Η επιχείρησή του αποτελεί πρότυπο οργάνωσης, διοίκησης και διανομής προϊόντων για κάθε πολυεθνική επιχείρηση. Συνειδητοποιώντας, πολλά χρόνια πριν, ότι η εγχώρια αγορά παιχνιδιών του Βόρειου Πόλου είναι πολύ περιορισμένη, στράφηκε στην παγκόσμια αγορά. Έχει διαμορφώσει ένα πολύ ισχυρό brand name παγκοσμίως στον χώρο των παιχνιδιών, βασισμένο στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τόπου εγκατάστασης της έδρας της επιχείρησής του.
Ο Άγιος Βασίλης εφαρμόζει ένα τέλειο σύστημα διαχείρισης ανθρώπινων (;) πόρων. Το εργασιακό περιβάλλον θεωρείται ιδανικό από τους βοηθούς του, με τους οποίους έχει συνάψει μακροχρόνιες εργασιακές σχέσεις, γεγονός που επηρεάζει θετικά την παραγωγικότητά τους.
Διαθέτει τέλεια πληροφόρηση για τις προτιμήσεις των πελατών του και διανέμει, εγκαίρως και με φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους, τα άριστης ποιότητας, τεχνολογικώς εξελιγμένα και διαφοροποιημένα προϊόντα του.
Και το σημαντικότερο πλεονέκτημά του είναι ότι διαθέτει τα προϊόντα του σε πολύ χαμηλές τιμές, καθώς αρκεί ένα χριστουγεννιάτικο έδεσμα…
Πηγή: Harcourt, Tim (2011), Santa Claus as a symbol of the global economy.