Το Αριστούργημά μου

Δραματική κομεντί, Αργεντινή, 2018, Έγχρωμη, 100′

Σκηνοθεσία: Γκαστόν Ντιπράτ

Πρωταγωνιστούν: Γκιγιέρμο Φρανκέλα, Ραούλ Αρεβάλο, Λουίς Μπραντόνι

Η απάτη νομιμοποιείται ακριβώς τη στιγμή που η Τέχνη μετατρέπεται σε εμπόριο, όταν το έργο τέχνης είναι αποκλειστικά επενδυτικό προϊόν με όρους λειτουργικής  χρηστικότητας – η εταιρεία μας αποφάσισε να αποχαυνώσει το λευκό των τοίχων της με χρώματα σε μορφή ζωγραφικού πίνακα βάσει του οικονομικώς επιχειρείν.

Ποιος λοιπόν θα αξιολογούσε με ασφαλές συμπέρασμα τη φιλία ανάμεσα σε έναν φιλόδοξο γκαλερίστα κι έναν αιώνια έφηβο καλλιτέχνη – αν και κακότροπο, κυνικό, μίζερο και άφραγκο γέρο; Ο Ρένζο Νέρβι είναι γνήσιος οραματιστής , δεν βιοπορίζεται από τη ζωγραφική του, η οποία αν και  παραμένει εξίσου αυθεντική και πρωτότυπη με ευδιάκριτη την αισθητική του υπογραφή, δεν έχει καμία χρηματιστηριακή αξία πλέον. Την εποχή της δόξας του ο φινετσάτος γκαλερίστας και επιστήθιος φίλος του εκποιούσε την Τέχνη του μεγαλοφυούς δημιουργού, έναντι αδράς αμοιβής, τώρα αποφεύγει τα τηλεφωνήματά του. Κι όταν ο απροσάρμοστος γέρος καταλήγει στο νοσοκομείο ο μοναδικός του επί σειρά ετών φίλος τον φροντίζει με βαθύτατο ανθρωπισμό, και σχεδόν αδίστακτα κλείνει μαζί του συμβόλαιο εκμετάλλευσης των έργων του μετά θάνατον – ορισμένες ιστορίες φιλίας έχουν στερεοτυπικές παραμέτρους.

Ο «Μικρός Πρίγκιπας»  περιπλανήθηκε στο Σύμπαν για να βρει έναν φίλο· η αλεπού λοιπόν, ο καλύτερός του φίλος, του έμαθε πως τα ωραιότερα πράγματα τα βλέπει κανείς με την καρδιά και όχι με τα μάτια, την Τέχνη και προπάντων τη φιλία με την καρδιά και όχι με την τσέπη…

Μ2

Προσθέστε σχόλιο

To e-mail σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


*